lördag 28 januari 2017

Love of Fantasy - Kulturnatten i Växjö

Snart är det dags att åka in till stan för ett helt nytt äventyr: Love of Fantasi. Det är författarkollegan Sofi Poulsen som satt igång denna nya aktivitet som jag hoppas blir ett återkommande inslag i Kulturnatten i Växjö. Vi är rätt många fantasyförfattare som kommer samlas och visa upp våra böcker och andra alster.

Jag har kikat på programmet och det ser väldigt lockande och varierande ut så vi får stark konkurrens. Å andra sidan är det igång många timmar, från kl 16 till midnatt! Så här står det i programmet vad gäller vår egen medverkan Hämtat från kommunens webbsida:
Växjö konserthus
(Teaterparken)
Love of Fantasy – Utställning med försäljning från olika fantasyförfattare, illustratörer, fotograf och förlag. Utställare: Andra Världar Förlag, Seraf förlag, Fantasi-förlaget, Vendela Brännborn, Mimmi Schill, Ulrika Fjellborg, Cecilia Åhman, Johan Ragnarsson, Sara Dalengren, Sarah Ödman, Lupina Ojala, Fotograf Maria Lindberg, Nathalie Sjögren, Sofi Poulsen Skattkammaren. Arr. Sofi Poulsen i samarbete med Folkuniversitetet.
Jag får väl återkomma med hur det gick. Har inte så höga förväntningar på goda försäljningssiffror, men det är alltid roligt att träffa kollegor! Kanske köper jag själv en och annan bok ...

*****

Nu är jag hemma igen. Nöjd med dagen utom att jag fick avbryta i förtid pga sjuk make. Här nedan lite foton från lokalen i Konserthuset där vi höll hus.

Gabriella i full fart med "dukningen".

Här nedan fyra foton från min plats bakom vårt bokbord.





Kände mig inte alls så stirrig som jag tycker jag ser ut här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar