lördag 21 maj 2016

Två författare blir tre!

I förra inlägget berättade jag ju att Antares förlag bytt namn till Seraf förlag.

En ännu färskare nyhet är att vi nu blir tre författare vars böcker ges ut under Seraf-loggan. Den tredje kollegan heter Gabriella Kjeilen och hon skriver också i genren fantasy.
Läs gärna mer om henne på hennes Facebooksida.
Eller på hennes blogg.
Eller på förlagets Facebooksida.

För lite knappt ett år sedan skrev jag en recension på Gabriellas första bok, Melody Looh - födelsemärket. Den kan du läsa här.

Inom förlaget kommer vi hjälpas åt med det vi är bäst på, förutom själva skrivandet. Caroline har förstås huvudansvaret för lager och försäljning, det är ju hennes företag. Gabriella ska lägga extra krut på marknadsföringen av förlagets böcker. Själv fortsätter jag stötta med korrekturläsning.

Vårt samarbete kommer märkas i höst då vi ställer ut tillsammans på den stora, fantastiska, årliga Bokmässan i Göteborg! Dit man bör åka i alla fall en gång i livet. Eller varför inte varje år?!


Vart leder vägen för Serafs förlag? Till erkännande och berömmelse? Själv har jag inte så stora ambitioner utan glädjer mig åt gemenskapen och lyckan i skrivandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar