onsdag 4 maj 2016

Seraf - Nytt namn på förlaget

När min författarkollega Caroline Hurtigs förlag i början av 2016 blev bolagsfört - eller vad det kan heta - tvingades hon byta namn. 
Tidigare hette förlaget Antares förlag och hade en stjärnformad logga. 
Caroline funderade hit och dit och kom till slut fram till ett nytt namn:

Seraf förlag

Eftersom hennes egna böcker till en viss del handlar om änglar, fick den nya loggan det temat:


Förlaget har fått en helt ny hemsida, mycket snygg och tilltalande tycker jag. Jag är glad och stolt över att mina böcker presenteras på ett så proffsigt sätt med både citat och recensioner. Titta gärna in och läs om både Carolines och mina böcker! De börjar bli många ... Till sommaren kommer våra första som e-böcker och lagom till bokmässan i Göteborg ger vi ut varsin ny bok.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar