måndag 23 november 2015

Bloggen är äntligen uppstädad

Ägnade en stor del av söndagen till att fixa till bloggens utseende och innehåll. Tog bort en flik (Omdömen). Hade egentligen tänkt ha en flik per bok, men dottern min, som hjälper mig med allt jag inte klarar själv, sa att det snart blir för trångt... Istället har vi lagt in länkar till dolda sidor inne i texten. Så under Mina böcker kan man hitta en länk till omdömen om respektive bok. Och för varje riktig recension finns länkar till bloggen där den blivit publicerad.

Är riktigt nöjd nu, som efter att ha storstädat en garderob eller några köksskåp.
Titta gärna runt i bloggen och kommentera eventuella brister eller fel. Och förtjänster.

Att detta blev av just nu är förstås att den tredje boken i min serie nu är ute. Så den måste ju få sin plats. Ännu saknas omdömen om denna bok, Kvinnan med silverhåret, men hoppas det ska komma recensioner så småningom.

Det var så trevligt att städa och gallra bland alla omdömen och recensioner! Tänk att så många tycker så mycket om det jag har skrivit ... Mådde så bra och humöret var soligare än vädret som ändå var rätt fint.

Idag ska jag avsluta med en himmelsbild igen, det var länge sedan! Såg dessa märkliga cirklar på himlen på hemväg från en arbetsresa. Något flygplan som roat sig? Dessutom en praktfull solnedgång.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar