tisdag 28 juli 2015

Recensioner som värmer

Naturligt nog blir man som författare väldigt glad och nöjd när man får positiva omdömen i recensioner eller kommentarer. Ibland kan man undra lite för sig själv:
Är det verkligen mig man skriver om? Mitt skrivande? Jag har ju bara skrivit för mitt eget nöjes skull, inte har jag så fina ambitioner och kvaliteter som här påstås...

Jag har samlat några omdömen på bloggen under fliken Omdömen, både kortare och längre sådana. Inser att där behöver kortas ner, städas och gallras. Kanske mer lägga länkar bara...
Något att fundera över, kanske ta hjälp av min bloggexpert (dotter Caroline).
Det får bli någon gång när andan faller på!

Tills dess tänkte jag här nedan lägga ett par länkar vardera för Porten och Delad identitet till bloggsidor där de fått riktigt bra recensioner.


Porten:

Kim Kimselius blogg, den som heter kim-k-kimselius.blogspot.se

Eva Ulleruds blogg, den heter Eva Ulleruds Skrivarlya och nås på skrivarlyan.ullerud.nu




Delad identitet

Kims blogg

Evas blogg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar