onsdag 29 oktober 2014

Marknadsföring...

Jaha. Nu har min andra del i serien om Ön varit "ute" i gott och väl en månad. Hög tid för en liten release... Blir hos syrran i Lammhult nu på lördag, i samband med Smålands kulturfestival.Gå gärna in på Chocolat & antikts webbsida så ser ni programmet. Kl 14-15 ska jag finnas där.

Nästa gång jag får tillfälle att "möta allmänheten" (haha) blir på Kronobergs Bokmässa den 22 november, läs mer här. Där blir jag säkert hela dagen. Kommer ha båda mina två böcker samt även Caroline Hurtigs två.


Tog en närbild av en orkidé häromdagen. Tycker den är så fantasieggande. Man kan se allt möjligt, lite smått otäck egentligen. En bevingad tiger kanske?

4 kommentarer:

  1. ja det ska bli mkt roligt att få höra om din andra bok astrid. som den andra författaren som samtidigt har release på lördag blir det väl trilogi-författarnas berättelse. Härligt

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska bli trevligt att träffas och få köpa del 3 i signerat ex :-)

      Radera
  2. Bevingad tiger. Ja, nu kan jag inte se något annat än en bevingad tiger. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nåt för dig att skriva en liten bloggnovell om! ;-)

      Radera