lördag 20 september 2014

Delad identitet har kommit!

Nu har jag fått hem min pinfärska andra del i serien om Ön! En mindre sändning bara, det mesta har gått till Antares förlag som sköter mesta delen av både marknadsföring och försäljning av mina böcker.
Tänk att det nu blivit plural... MINA BÖCKER, inte längre bara MIN BOK!

Härlig känsla att det nu blivit en färdig bok av min fortsättning på Porten. Och del tre är nästan klar den med, hoppas kunna ge ut den till våren eller i alla fall under 2015.

Men det är ändå inte den mest aktuella boken för mig nu; håller på med högläsning en stund varje kväll för maken ur mitt första fristående manus, färdigt till ca 4/5. Arbetstitel Den tunna hinnan.
Kan inte bestämma mig för vilket manus som jag är mest nöjd med ...

Har uppdaterat sidan om Mina böcker, där står nu priser på både Porten (i nyutgåva) och Delad identitet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar