onsdag 25 juni 2014

Jag tar en paus

Av olika anledningar känner jag att jag inte klarar att hålla igång min blogg just nu. Den får vila lite tills det närmar sig utgivningen av del 2. Önskar er alla en härlig sommar!


Min mamma översatte en bilderbok om lycka när vi var barn. Handlade om Snobben och Karl. Eller Snoopy och Charlie Brown som de heter på originalspråk. Titeln på boken var "Lycka är en varm valp". Sensmoralen var väl att man får ta vara på de små lyckorna här i livet. Som till exempel när ogräset i den orensade rabatten är så här vackert! Självsådda fingerborgsblommor.

4 kommentarer:

  1. Gör du så och samla krafter! Och ogräs som är så fint borde väl inte kallas ogräs längre ;-)

    SvaraRadera
  2. GLAD SOMMAR på dig själv och vi ses om en månad ungefär/KRAM

    SvaraRadera
  3. Andra människor sår med flit in fingerborgsblomman i sina rabatter. Har faktiskt själv tänkt fylla ut en rabatt med dessa vackra blommor =)

    SvaraRadera
  4. Vilken fin röd vägg på bilden. Vem har målat den? :)

    SvaraRadera