torsdag 3 april 2014

Uppdaterat inlägg

Har nu fått rätt på trollfotot från inlägget Relationer.  Visst är han maffig den gamle stofilen?


Lägger till ett par bilder inifrån Växjö, där jag rundade sjön vid Linnéuniversitetet häromdagen med hundarna. Mycket vackert är det där. Var jag tvungen att bo i lägenhet skulle jag nog kunna trivas höghusen på andra sidan sjön! Vilka soluppgångar de borde kunna njuta av ...




Fast ändå bäst är det att bo på landet och ha egen trädgård... Särskilt när man får hjälp med den, här är det sonen som varit flitig!


4 kommentarer:

  1. Det är verkligen vackert vid Växjö-sjön. Tror dock inte att priset på lägenheterna kan försvaras av soluppgångar, även om de är vackra. Bäst med egen trädgård som du påpekar =) Va BRA att M gillar att räfsa löv fniss.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gillar och gillar... han gör vad jag ber honom om utan knot. :-)

      Radera
  2. Och naturligtvis är den gamle stofilen maffig! Bergakungen själv som är ute på en liten "walkabout"...som "krokodil dandy" skulle uttryckt sig =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så bra att du ser honom! Är ibland rädd att det bara finns i mina numera "superkänsliga" ögon...

      Radera