tisdag 29 april 2014

Andra Världars bokmässa 2014


Har varit på bokmässa igen! Den andra vad avser min egen bok, Porten. Den första var Kronobergs bokmässa i höstas.Jag återvände därifrån 4 Porten fattigare och 7 böcker, 2 e-böcker samt 1 ljudbok rikare! Det var väl ett gott byte!

 Läs gärna  mer i ett innehållsrikt inlägg hos Caroline Hurtig! Andra Världars bokmässa arrangeras av Anna Vintersvärd - hitta mycket mer på hennes blogg!

Efter att själv just ha läst både Carolines och Annas innehållsrika inlägg känner jag att jag inte har mycket att tillföra. Bara att det var spännande och jättetrevligt, framför allt att träffa andra författare. Jag överlevde mitt högläsande; var faktiskt inte ens nervös när jag väl stod där, utan mest inriktad på att överrösta bakgrundsbruset. Det jag till slut hade valt att läsa var prologen, tyckte den var lagom lång och avslöjar inget väsentligt. Vi hade 5 minuter på var och en och jag hade tränat med tidtagning några gånger kvällen innan. Det är svårt att läsa långsamt nog, men jag tror det blev ca 4½ minut inklusive kort presentation av mig själv. Bilden har jag fått av Caroline H, tack!

Några foton till:
Caroline vid vårt bokbord.
Häftigaste bordet?


Böckerna jag inte kunde motstå...

Jag vill definitivt återvända till Andra Världar nästa år! Då kommer jag ha både Porten och Delad Identitet att erbjuda besökarna! Tack Anna för att du orkade arrangera denna mysiga specialmässa även 2014.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar