lördag 15 mars 2014

Recension min del två: Delad Identitet

För alla som har läst min bok Porten lämnar jag här en länk till en innehållsrik och insiktsfull recension, på Björn Wiréns blogg. Övriga som INTE läst Porten varnas för att följa länken, där avslöjas slutet på Porten...

Till Björn vill jag framföra mitt varma tack, för att du lagt tid på att läsa mitt manus i wordformat, och även lagt ner energi och tankekraft på att skriva en så genomarbetad recension.

Flygplanen skapar förunderliga molnformationer på den klara kvällshimlen en vårkväll i mars.

6 kommentarer:

  1. Fin bild. Jag är också hängiven skådare av flygplanslinjer på himlen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är du? Inte sett några såna foton på din blogg vad jag kan minnas... :)

      Radera
  2. Det kommer nog. I uppföljaren till Defencia (Offencia) så kommer det finnas flygplan där det i Defencia finns fartyg. Mycket bilder på sådant, så snart som jag kommer igång med den boken alltså :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om man förtränger vad avgasröken innehåller så kan man uppskatta flygplansstrecken som ett av "naturens" egna konstverk...

      Radera
  3. Kul att du tyckte om recensionen så mycket. Kände dock att det var min skyldighet att ge en så bra bok en seriösare form av sammanfattning. Nu har jag börjat läsa Corielle och det verkar som att dina skrivartalanger går i arv :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Carolines Corielle är verkligen sin egen stil, tycker mycket om den! Och lagom tjock :)

      Radera