fredag 10 januari 2014

För vem skriver jag blogginläggen?

Föregående dags inlägg har fått mig att fundera. Kanske borde jag höja kvalitén på innehållet i mina inlägg. Bara skriva när jag verkligen har något värt att ta upp.
Alltså kommer jag hädanefter frångå min gamla föresats att skriva ett inlägg varje dag.
Samt bli mindre personlig.
Hålla mig till Facebook när det gäller bara mig själv och vad jag gör/gjort.

Ikväll bjuder jag på en fin himmel - äntligen annat än gråmulen himmel idag, kring noll, en gnutta sol och enstaka snöflingor.
Vädret är definitivt inget av värde att skriva om heller...


OM jag ändå hade velat skriva något personligt idag, så skulle det blivit att vi ätit en sen julmiddag med våra kära vänner Björn och Mikael, när mörkret lagt sig såpass att vi kunde tända alla julljusstakar. Mycket mysigt!
Jag kunde även berättat om hur roligt vi hade efteråt, när vi ägnade halvannan timme åt att se på gamla filmklipp från när barnen var små. Om hur skrattårarna rann, inte bara på mig utan även ur yngre ögon!

Vi får se hur länge jag kan hålla mig till min nya kvalitetsprincip...

2 kommentarer:

  1. Det är en bra ambition att höja kvalitén på blogginläggen. Men enligt mitt tycke så blir det blir oftast så tråkigt om bloggaren inte är personlig :-) Bra kvalitét tycker jag är när det är lagt in en lagom dos av personligt tyckande/tänkande händelser o.s.v Tycker det bästa med detta inlägg är att du skrev vad du skulle ha skrivit om ifall du velat vara personlig :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, kunde inte låta bli :) Det svåra är att hitta den där lagoma dosen förstås.

      Radera