måndag 4 november 2013

Porten är nu officiellt publicerad!

Vulkan har verkligen legat i för att snabbt få Porten publicerad när jag väl gett dem klartecken. Vi hade mejlkontakt, Peter Norrman och jag, både lördag och söndag den gångna helgen! Han gav mig följande frågor att besvara på lördagen:

1. Personnummer
2. BG eller bank-konto (för framtida överföring av royalty)
3. Det pris du vill att vi ska ta för Porten i Vulkans egen butik
4. Det F-pris du vill ha.
5. Gärna Författarintervjun i retur

Jag mejlade svar samma dag. På söndagen fick jag nytt mejl med bland annat nedanstående länkar. Härligt!

Länkadress till Vulkans butik

Länkadress till författarintervjun

Jag fick även en s.k. widget att publicera på bloggen om jag ville. Den finns nu under fliken Böcker med den sympatiska uppmaningen Köp nu.

Bokus har hunnit få upp den på sin webbsida. Adlibris m.fl. är lite långsammare.
Priset är största felet, ändå är det beräknat så att jag ska gå runt, med väldigt liten marginal. Jag rekommenderar eventuella köpare att kolla billigaste pris, för närvarande är det Vulkan (225 + avgifter) eller direkt från mig.

2 kommentarer:

  1. Grattis Astrid!!!! Känner på mig att du kan få bra framgångar med din bok och framtida böcker

    SvaraRadera