tisdag 15 oktober 2013

Snart dags att presentera Porten för den lokala allmänheten...

Chocolat & Antikt inbjuder till Öppet hus

26/10 Klockan 12-16.

12.00 Anna Wiking hälsar Välkommen, samt invigning av
"Lilla bokhörnan".
Därefter tid för mingel och pressen.

12.30 presenterar Astrid Ahlberg-Wiking sin fantasyroman
Porten

12.45presenterar Anna Wiking sin barnbok
Pannkaksfolket

13.00 presenterar Staffan Wiking sin roman
Per Sunds förunderliga äventyr

13.15 presenterar Marianne Wiking sin fotografiska bok
Min egen bok från Kenya

Fortsatt mingel och en stunds signering av böcker.

Välkommen!
Adress: Jönköpingsvägen 5, Lammhult. (Mitt emot Svenssons möbler)

Kanske någon bloggläsare som vill komma? Björn o Mikael tex? Butiken i sig är väl värd ett besök!
Kolla gärna hemsidan på Chocolat & Antikt.

3 kommentarer:

  1. Jag har ingen möjlighet att delta tyvärr, men tack ändå... Hoppas det blir en lyckad tillställning :)

    SvaraRadera
  2. Men vad roligt! Om jag bott närmare skulle jag absolut ha kommit!

    SvaraRadera