tisdag 22 oktober 2013

Jag är på tjänsteresa...

Tyvärr måste man jobba också. Och jag har ovanligt mycket nu de närmaste veckorna. Imorgon bitti tar jag bilen och kör norrut. Har en fiskodling i Tranåstrakten att besöka, efter det åker jag vidare till Stockholm. Övernattning hos gästvänlig släkting och därefter två dagars sammanträden i Uppsala. Viktiga ämnen som Fiskhälsans framtid och kommande författningsändringar från Jordbruksverket. Inte lika trist som det kanske låter..

Trist är däremot vädret nu, grått och regnigt och höstfärgerna falnar snabbt. Men regnet behövs så det är välkommet!

MEN detta medför sannolikt att jag får låta bloggen ligga i träda några dagar. Kanske jag inte återkommer förrän efter mitt första riktiga framträdande som författare, på vår bokfest på lördag...

Så... vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Då är du i mina krokar då. Intressant.

    Hoppas du har några fina dagar ialla fall, trots att du måste jobba! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är jag kanske! :) När man ses på nätet så spelar ju det geografiska avståndet ingen roll, så det tänker man sällan på. Och så mycket lättare det är att "prata" på nätet haha... Nu ska jag i alla fall vara social och äta hotellmiddag med de andra mötesdeltagarna, idel karlar...

      Radera