måndag 30 september 2013

Vill du recensera min bok?

Om någon vecka eller två kommer jag att få ett tungt och skrymmande paket, en jättejulklapp långt före jul. Vikt kanske så där 45 kg. Jag kommer inte behöva gissa, för jag vet redan vad som finns i:

MIN BOK


Alltså min allra första bok, Porten. Förhoppningsvis kommer det bli fler. Har ju Tvåan och Trean klara för en sista redigering. Fyran är bara påbörjad eftersom jag istället satt igång med en fristående Femma.

Porten alltså. Som handlar om Miranda och Miro. Två rätt vanliga unga människor som råkar ut för något mycket ovanligt. Som hamnar i en annan verklighet. Som utsätts för fara, sorg och passion. Som får lära sig vad det innebär att ställa upp för varandra. Där finns även Nore och Leira. Två människor formade av den verklighet de lever i, styrd av Naturens lagar. 

Veterinär och djurälskare som jag är så har jag kryddat det hela med många djuriska personligheter. Hundar, katter, hästar, kor och ett och annat vilddjur.

Men till saken. När nu boken äntligen kommer ut, så vill jag klart gärna att den blir läst. Som hjälp på traven för eventuella köpare att bestämma sig behövs då oberoende recensioner. Så nu söker jag Dig, som det brukar heta. Du som vill ställa upp och läsa Porten, för att sedan lämna ett omdöme på din blogg.

Du kan kontakta mig direkt via mejl (astridah54@gmail.com). Om du finns...

Skulle det mot förmodan bli fler än 3-4 stycken som hör av sig så förbehåller jag mig rätten att välja ut de jag finner lämpligast.

En annan sorts port jag hittade i skogen...

11 kommentarer:

  1. Tja. Jag har redan lämnat recention på bokens baksida =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, du slipper undan denna gång... :)

      Radera
  2. Jag recenserar jättegärna! Ska jag skicka ett mail till dig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har mejlat svar - boken kommer till dig nästa vecka! :)

      Radera
  3. Ååhh så spännande!! :D
    Hur många böcker blir det?

    SvaraRadera
  4. Jag recenserar gärna om du inte har alla du vill ha redan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle egentligen vilja ha en medelålders recensent, 50+, som jag själv... Förutom de yngre jag redan har gjort upp med. Får fundera på saken och ber att få återkomma om det blir aktuellt. Tack i vilket fall! :)

      Radera
  5. Hej! Har mailat dig...är i absolut "rätt" målgrupp! :)

    /ML

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ser jag fram emot med värme!

      Allt gott!
      /ML

      Radera