fredag 19 juli 2013

Omslaget färdigt, bara tryckning återstår!

Nu äntligen har den färdiga bildfilen skickats iväg från Maria Stankes skickliga designhänder till Vulkans vidare omvårdnad! Hoppas nu de tar väl hand om denna snygga utsida, när de fyller den med 660 sidor manustext. Kommer bli en imponerande tjock bok på 34 mm ryggbredd, helt ok tycker jag som gillar rejäla böcker. Nästa steg för mig nu är att invänta den provbok Vulkan ska trycka upp för mitt godkännande.

Så vad tycks? Bilden nedan talar för sig själv...

Porten, omslag av Maria Helena Stanke

8 kommentarer:

  1. Mycket bra gjort av Maria Stanke!
    Hoppas att du använder henne till följande
    böcker i serien.
    Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det vill jag förstås, men först får vi se hur det går för Porten...

      Radera
  2. Vad kul att få se det! Det blev ju jättesnyggt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, visst blev det! Maria och jag har verkligen varit på samma våglängd.

      Radera
  3. Svar
    1. Roligt med alla positiva kommentarer! Gå gärna in på silverserpent.net där Maria lagt upp både detta omslag och förstås tidigare arbeten.

      Radera
  4. Gillar det jättemycket! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Blev ju bara sååå bra med skog hela vägen runt, eller hur?

      Radera